მეტად საინტერესოდ წარიმართა ტრენინგის მეშვიდე დღე. ვნახეთ ერთმანეთის ნამუშევრები , გავაკეთეთ უკუკავშირი. ავთვირთეთ ბლოგზე ჩვენი მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომი , ვისაუბრეთ სავარაუდო ნაშრომის შეფასებაზე, მოსწავლეთა ჩართულობაზე შეფასების პროცესში. გავეცანით შეფასების გეგმას. ვნახეთ მოსწავლეთა შეფასების სხვადასხვა ფორმები ( ჩეკლისტები) , მოვარგეთ ჩვენს პროექტს. ვისაუბრეთ სსსმ მოსწავლეთა ჩართულობაზე პროექტში. ვნახეთ მათთვის შეფასების საგანგებო ფორმები, გარდნერის მრავალმხრივ ინტელექტზე დაყრდნობით. ვიმსჯელეთ , როგორ შევუწყოთ ხელი მოსწავლის თვითრეგულირებად სწავლას. გავეცანით დიფერენცირებული სწავლების გზებს. მეტად ნაყოფიერი იყო დღევანდელი ტრენინგი.
воскресенье, 7 октября 2018 г.
ტრენინგის მეშვიდე დღე
მეტად საინტერესოდ წარიმართა ტრენინგის მეშვიდე დღე. ვნახეთ ერთმანეთის ნამუშევრები , გავაკეთეთ უკუკავშირი. ავთვირთეთ ბლოგზე ჩვენი მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომი , ვისაუბრეთ სავარაუდო ნაშრომის შეფასებაზე, მოსწავლეთა ჩართულობაზე შეფასების პროცესში. გავეცანით შეფასების გეგმას. ვნახეთ მოსწავლეთა შეფასების სხვადასხვა ფორმები ( ჩეკლისტები) , მოვარგეთ ჩვენს პროექტს. ვისაუბრეთ სსსმ მოსწავლეთა ჩართულობაზე პროექტში. ვნახეთ მათთვის შეფასების საგანგებო ფორმები, გარდნერის მრავალმხრივ ინტელექტზე დაყრდნობით. ვიმსჯელეთ , როგორ შევუწყოთ ხელი მოსწავლის თვითრეგულირებად სწავლას. გავეცანით დიფერენცირებული სწავლების გზებს. მეტად ნაყოფიერი იყო დღევანდელი ტრენინგი.
Подписаться на:
Комментарии к сообщению (Atom)
Комментариев нет:
Отправить комментарий